Інформація про стан розгляду звернень громадян

у ІІ кварталі 2025 року

 

Головне управління статистики у Рівненській області, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 та інших нормативно-правових актів, упродовж ІІ кварталу 2025 року здійснювало заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення.

Упродовж ІІ кварталу 2025 року до органів державної статистики області надійшло 13 звернень громадян.

За тематикою звернень:

·  кадрові питання – 6 звернень (46,1%);

·  надання статистичної інформації – 4 звернення (30,8%);

·  питання праці і заробітної плати – 3 звернення (23,1%).

Повторних та колективних звернень протягом звітного періоду не надходило.

Усі звернення були розглянуті у встановлені законодавством строки. Порушень термінів розгляду, а також безпідставної передачі звернень іншим органам не зафіксовано.

Для забезпечення зворотного зв’язку з громадськістю в Управлінні постійно діють:

·  гаряча телефонна лінія – для консультацій з питань, що належать до компетенції органів державної статистики;

·  електронне звернення – можливість подання письмового звернення через мережу Інтернет.