Інформація про стан розгляду звернень
громадян у ІV кварталі 2022 року
Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом
Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо
забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до
органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також
рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління
статистики у Рівненській області протягом ІV кварталу 2022 року проводило відповідну
роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на
письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої
відповіді.
У ІV кварталі 2022 року до органів державної статистики області
надійшло 10 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному
кварталі, переважали питання соціального захисту – 6 звернень (60 % від їх
кількості), кадрові питання – 4 звернення (40 %). Повторних та колективних
звернень у звітному кварталі не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно
розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна
передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у
Головному управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян
з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а також
електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з
використанням мережі Інтернет.