Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІII
кварталі 2022 року
Керуючись Законом України «Про звернення
громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про
першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного
права на звернення до органів державної влади та органів місцевого
самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Головному
управлінні статистики, а також рекомендаціями Державної служби статистики
України, Головне управління статистики у Рівненській області протягом III
кварталу 2022 року проводило відповідну роботу щодо неухильного забезпечення
реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом
та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
У III кварталі 2022 року до органів державної статистики
області надійшло 9 звернень громадян.
За характером питань, що порушували
громадяни у звітному періоді, переважали кадрові питання – 5 звернень (55,6 %
від їх кількості), питання соціального захисту – 2 звернення (22,2 %), надання
статистичної інформації – 2 звернення (22,2 %). Повторних та колективних
звернень у звітному кварталі не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях
громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.
Порушення строків, установлених
законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади,
установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян з питань, що належать до компетенції органів державної
статистики, а також електронне звернення для подання громадянами письмового
звернення з використанням мережі Інтернет.