Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІI кварталі 2022 року
Керуючись Законом України «Про звернення громадян»,
Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також
рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління статистики
у Рівненській області протягом II кварталу 2022 року проводило відповідну роботу щодо неухильного
забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення,
особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.
У II кварталі 2022
року до органів державної статистики області надійшло 10 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному
періоді, переважали кадрові питання – 8 звернень (80% від їх кількості),
питання соціального захисту – 1 звернення (10%), надання статистичної
інформації – 1 звернення (10%). Повторних та колективних звернень у звітному
кварталі не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян,
вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством,
безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи
організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій
громадян з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а
також електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з
використанням мережі Інтернет.