Інформація про стан розгляду звернень
громадян у ІII кварталі 2021 року
Керуючись Законом України «Про звернення громадян»,
Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також
рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління статистики
у Рівненській області протягом III кварталу 2021 року проводило відповідну
роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на
письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої
відповіді.
У III кварталі 2021 року до органів державної статистики
області надійшло 19 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали питання соціального захисту – 11 звернень (57,9% від їх кількості),
кадрові питання – 7 звернень (36,8%), надання статистичної інформації – 1 звернення (5,3%).
Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не
зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян,
вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством,
безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи
організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян
з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а також
електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з
використанням мережі Інтернет.