Інформація про стан розгляду звернень

громадян у ІII кварталі 2021 року

 

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління статистики у Рівненській області протягом III кварталу 2021 року проводило відповідну роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

У III кварталі 2021 року до органів державної статистики області надійшло 19 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали питання соціального захисту – 11 звернень (57,9% від їх кількості), кадрові питання – 7 звернень (36,8%), надання статистичної інформації – 1 звернення (5,3%).

Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не зафіксовано.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет.