Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІI кварталі 2021 року
Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні
статистики у Рівненській області здійснювалася відповідно до вимог Закону
України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07
лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів
державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики,
затвердженої наказом Головного управління статистики у Рівненській області від
24.02.2017 №29, а також рекомендацій Державної служби статистики України
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
У II кварталі 2021
року до органів державної статистики області надійшло 10 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали кадрові питання – 9 звернень (90 % від їх кількості), питання
соціального захисту – 1 звернення (10 %).
Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань,
що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне
звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі
Інтернет.