Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІII кварталі 2020 року
Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні
статистики у Рівненській області здійснювалася відповідно до вимог Закону
України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07
лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів
державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики,
затвердженої наказом Головного управління статистики у Рівненській області від
24.02.2017 №29, а також рекомендацій Державної служби статистики України.
У III кварталі 2020 року до органів державної статистики області надійшло 15 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному
кварталі, переважали кадрові питання – 7 звернень (46,7% від загальної
кількості), питання соціального захисту – 3 звернення (20,0%), надання
статистичної інформації – 4 звернення (26,6%) та питання праці і заробітної
плати – 1 звернення (6,7%).
Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не
зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян,
вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством,
безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи
організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій
громадян з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а
також електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з
використанням мережі Інтернет.