Інформація про стан розгляду звернень

громадян у ІII кварталі 2020 року

 

Робота зі зверненнями громадян у Головному управлінні статистики у Рівненській області здійснювалася відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, затвердженої наказом Головного управління статистики у Рівненській області від 24.02.2017 №29, а також рекомендацій Державної служби статистики України.

У III кварталі 2020 року до органів державної статистики області надійшло 15 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали кадрові питання – 7 звернень (46,7% від загальної кількості), питання соціального захисту – 3 звернення (20,0%), надання статистичної інформації – 4 звернення (26,6%) та питання праці і заробітної плати – 1 звернення (6,7%).

Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не зафіксовано.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно з вимогами чинного законодавства.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет.