Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у І кварталі 2020
року
Робота зі зверненнями громадян в Головному управлінні
статистики у Рівненській області здійснювалася відповідно до вимог Закону
України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07
лютого 2018 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів
державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з
діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики
затвердженої наказом Головного управлінні статистики у Рівненській області від
24.02.2017 №29, а також рекомендацій Державної служби статистики України Головне
управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
У I кварталі 2020 року до органів державної
статистики області надійшло 11 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали кадрові питання – 6 звернень (54,5% від їх кількості), питання
соціального захисту – 3 звернення (27,3%), надання статистичної інформації – 1 звернення (9,1%) та надання роз’яснень щодо отримання
інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організації України – 1
звернення (9,1%).
Повторних та колективних звернень у звітному кварталі не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань,
що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне
звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі
Інтернет.