Інформація про стан розгляду звернень
громадян за ІV квартал 2019 року
Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України
від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації
та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади
та органів місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями
громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендаціями Державної
служби статистики України, Головне управління статистики у Рівненській області
повідомляє наступне.
За IV квартал 2019 року
до органів державної статистики області надійшло 16 звернень громадян.
За характером
питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали питання
соціального захисту – 7 звернень (43,7% від їх кількості), кадрові
питання – 6 звернень (37,5%), надання статистичної інформації – 3 звернення (18,8%).
Повторних та
колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання,
що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно
чинного законодавства.
Порушення
строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень
іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні
статистики відсутні.
Протягом
звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими підрозділами
Головного управління статистики щодо покращення стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному
управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій
громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.