Інформація про стан
розгляду звернень
громадян за ІII квартал
2019 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,
наказом Держкомстату від 28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції з
діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській
області повідомляє наступне.
За III квартал 2019 року до органів державної статистики області надійшло
24 звернення громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали кадрові питання – 12 звернень (50,0% від їх кількості), питання
соціального захисту – 11 звернень (45,8%), надання статистичної інформації – 1
звернення (4,2%).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань,
що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне
звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет.