Інформація про стан
розгляду звернень
громадян за ІI квартал 2019 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 №
109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату від
28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями
громадян у центральному апараті Держкомстату України”,
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За II квартал 2019 року до органів державної
статистики області надійшло 22 звернення громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали питання соціального захисту – 17 звернень (77,3 % від їх кількості),
кадрові питання – 4 звернення (18,2%), надання статистичної інформації – 1 звернення (4,5%).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали під час
виробничого процесу.
Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань,
що належать до компетенції органів державної статистики, а також електронне
звернення для подання громадянами звернення з використанням мережі Інтернет.