Інформація про стан розгляду звернень
громадян за ІV квартал 2018 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,
наказом Держкомстату України від 28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції
з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській
області повідомляє наступне.
За IV квартал 2018 року
до органів державної статистики області надійшло 18 звернень громадян.
За характером
питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали кадрові питання
– 10 звернень (55,6% від їх кількості), питання соціального захисту – 7 звернень
(38,8%), питання отримання інформації про індекс інфляції та рівень цін – 1
звернення (5,6%).
Повторних та
колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання,
що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно
чинного законодавства.
Порушення
строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень
іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні
статистики відсутні.
Протягом
звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими підрозділами
Головного управління статистики щодо покращення стану
роботи зі зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у
процесі роботи.
У Головному
управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій
громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.