Інформація про стан розгляду звернень

громадян за ІI квартал 2018 року

 

Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату від 28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.

За II квартал 2018 року до органів державної статистики області надійшло 19 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали питання соціального захисту – 11 звернень (57,9 % від їх кількості), кадрові питання – 3 звернення (15,8%), надання статистичної інформації – 5 звернення (26,3%).

Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.

Постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян з питань, що належать до компетенції органів державної статистики, а також електроне звернення для подання громадянами письмового звернення з використанням мережі Інтернет.