Інформація про стан
розгляду звернень
громадян за І квартал
2018 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,
наказом Держкомстату України від 28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції
з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській
області повідомляє наступне.
За I квартал 2018 року до органів державної статистики області надійшло 27
звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали питання соціального захисту – 16 звернень (59,3% від їх кількості),
кадрові питання – 5 звернень (18,5%), питання отримання інформації про індекс
інфляції та рівень цін – 2 звернення (7,4%), надання інформації з Єдиного
державного реєстру підприємств та організацій України - 2 звернення (7,4%),
питання отримання інформації з праці і заробітної плати – 2 звернення (7,4%).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.