Інформація про стан розгляду звернень

громадян за ІII квартал 2017 року

 

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказом Держкомстату від 28.05.2004 № 347 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України», Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.

За III квартал 2017 року до органів державної статистики області надійшло 25 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали питання соціального захисту – 18 звернень (72% від їх кількості), кадрові питання – 5 звернень (20%), питання отримання інформації про індекс інфляції та рівень цін – 2 звернення (8%).

Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.

У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.