Інформація про стан розгляду звернень
громадян за ІII квартал 2017 року
Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента
України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів
державної влади та органів місцевого самоврядування», наказом Держкомстату від
28.05.2004 № 347 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями
громадян у центральному апараті Держкомстату України», Головне управління
статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За III квартал 2017 року до органів державної статистики області надійшло
25 звернень громадян.
За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі,
переважали питання соціального захисту – 18 звернень (72% від їх кількості),
кадрові питання – 5 звернень (20%), питання отримання інформації про індекс
інфляції та рівень цін – 2 звернення (8%).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.