Інформація про стан розгляду звернень

громадян за ІI квартал 2017 року

 

Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату від 28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.

За II квартал 2017 року до органів державної статистики області надійшло 18 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному кварталі, переважали питання соціального захисту – 8 звернень (44,4% від їх кількості), кадрові питання – 7 звернень (38,9%), питання отримання інформації про індекс інфляції та рівень цін – 2 звернення (11,1%), надання інформації з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України – 1 звернення (5,6%).

Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.

У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.