Інформація щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення, за 2016 рік

 

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказом Держкомстату України від 28.05.2004 року № 347 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України», Головне управління статистики у Рівненській області протягом 2016 року проводило відповідну роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 2016 рік до органів державної статистики області надійшло 181 звернення громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному періоді, переважали питання соціального захисту – 145 звернень (80,1% від їх кількості), кадрові питання – 17 звернень (9,4%), питання отримання інформації про індекс інфляції та рівень цін – 13 звернень (7,2%), питання отримання інформації з ЄДРПОУ - 4 звернення (2,2%), надання статистичної інформації – 2 звернення (1,1%).

Повторних та колективних звернень в Головне управління за 2016 рік не надходило.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні відсутні.

Робота по розгляду звернень громадян здійснюється згідно плану роботи. Заходи плану виконуються в повному обсязі.

Питання про стан роботи зі зверненнями громадян за звітний період було розглянуто на засіданнях колегії Головного управляння статистики.

Головним управлінням статистики у Рівненській області у відділах статистики у Здолбунівському, Костопільському, Млинівському та Дубровицькому районах були проведені комплексні експертні оцінки результатів роботи.

У ході перевірок надано практичну та методичну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 2016 року звернень від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України не надходило. Розгляд звернень зазначених категорій громадян здійснюється відповідно до наказу Головного управління від 07.12.2015 № 142 «Про роботу зі зверненнями громадян та проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Рівненській області», яким визначено, що звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються першочергово начальником Головного управління та керівниками відокремлених підрозділів.

Особистий прийом громадян керівництвом Головного управління здійснюється за графіком, що затверджений наказом Головного управління від 07.12.2015 № 142 «Про роботу зі зверненнями громадян та проведення особистого прийому громадян керівництвом Головного управління статистики у Рівненській області».

Для більш повного задоволення громадян статистичною інформацією в приміщенні Головного управління працює бібліотека, де можна переглянути офіційні видання Держстату та статистичні видання Головного управління статистики.

У Головному управлінні постійно діє «пряма телефонна лінія», по якій громадяни можуть отримати консультації з питань, що їх цікавлять.