Інформація про стан розгляду звернень
громадян за І квартал 2016 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,
наказом Держкомстату України від 28.05.2004 № 347 „Про затвердження Інструкції
з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській
області повідомляє наступне.
За I квартал 2016 року до Головного управління статистики надійшло – 9
звернень, з них, 5 (55,6% від їх кількості) – звернення з питань соціального
захисту, 1 звернення (11,1%) – кадрові питання, 1 звернення (11,1%) – питання
отримання інформації з ЄДРПОУ, 2 (22,2%) – питання отримання інформації про
індекс інфляції та рівень цін.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.