Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІV кварталі 2015 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. №
109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату
України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за
зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”,
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За IV квартал 2015 року до органів державної
статистики області надійшло 17 звернень громадян. До Головного управління
статистики надійшло 16 звернень, з них, 7 (43,8%) – звернення з питань
соціального захисту, 2 звернення (12,5%) – кадрові питання, 2 звернення (12,5%)
– питання отримання інформації з ЄДРПОУ, 4 (25,0%) – питання отримання
інформації про індекс інфляції та рівень цін, 1 (6,2%) – інформаційний запит з
різних галузей економіки (надання інформації щодо розміру середньомісячної
заробітної плати по місту Рівне).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращення стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.