Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІI кварталі 2015
року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. №
109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату
України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за
зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”,
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За II квартал 2015 року до органів державної статистики області надійшло 31
звернення громадян. До Головного управління статистики – 29, з них, 15 (51,7%
від їх кількості) - звернення з питань соціального захисту, 7 звернень (24,1%)
– кадрові питання, 2 звернення (7,0%) - питання отримання інформації з ЄДРПОУ, 4
(13,8%) – питання отримання інформації про індекс інфляції та рівень цін, 1 (3,4%)
– інформаційний запит з різних галузей економіки (надання інформації щодо розміру
середньомісячної заробітної плати по місту Рівне).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.