Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у І кварталі
2015 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”,
наказом Держкомстату України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження
Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті
Держкомстату України”, Головне управління статистики
у Рівненській області повідомляє наступне.
За I квартал 2015 року до органів державної статистики області надійшло 23
звернення громадян. До Головного управління статистики – 21, з них, 12 (57,1%
від їх кількості) – звернення з питань соціального захисту, 5 звернень (23,8%)
– кадрові питання, 1 звернення (4,8%) – питання отримання інформації з ЄДРПОУ,
3 (14,3%) – питання отримання інформації про індекс інфляції та рівень цін.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні статистики відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління статистики щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні статистики постійно діє «гаряча телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.