Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІV кварталі 2014 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом
Держкомстату України від 28.05.2004р. №
347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у
центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у
Рівненській області повідомляє наступне.
За IV квартал 2014 року
до органів державної статистики області надійшло 20
звернень громадян. До Головного управління – 19, з них, 15 (79,0%) від їх кількості) –
звернення з питань соціального захисту, 2 звернення (10,5%) – питання отримання
інформації з ЄДРПОУ, 2 звернення (10,5%) – щодо отримання інформації про індекс
інфляції та рівень цін.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, розглянуті та вирішені
згідно чинного законодавства та з дотриманням встановлених термінів.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні діє телефонна «гаряча лінія» начальника Головного
управління за номером телефону: (0362) 26-68-04.