Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІІ кварталі
2014 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. №
109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного
права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату України від
28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями
громадян у центральному апараті Держкомстату України”,
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За II квартал 2014 року до органів державної статистики області надійшло 25
звернень громадян. До Головного управління – 21, з них, 19 (90,4% від їх
кількості) - звернення з питань соціального захисту, 1 звернення (4,8%) -
питання отримання інформації з ЄДРПОУ, 1 (4,8%) – інформаційний запит з різних
галузей економіки (надання інформації щодо середньої ціни на
сільськогосподарську продукцію).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні постійно діє «пряма телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.