Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у І кварталі 2014
року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. №
109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату
України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за
зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”,
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За I квартал 2014 року
до органів державної
статистики області надійшло
18 звернень громадян. До Головного управління – 16, з них, 10 (62,5% від їх кількості) -
звернення з питань соціального захисту, 4 звернення (25%) - питання отримання
інформації з ЄДРПОУ, 2 (12,5%) – питання отримання інформації про індекс
інфляції та рівень цін.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні постійно діє «пряма телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.