Інформація про стан
розгляду звернень
громадян у ІV кварталі
2013 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом
Держкомстату України від 28.05.2004р. №
347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у
центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у
Рівненській області повідомляє наступне.
За IV квартал 2013 року до органів державної статистики області надійшло 28
звернень громадян. До Головного управління – 24, з них, 15 (62,5% від їх
кількості) - звернення з питань соціального захисту, 6 звернень (25,0%)
інформаційні запити з різних галузей економіки (надання інформації про середню
зарплату по м.Рівне та індекси споживчих цін), 3 звернення (12,5%) - питання
отримання інформації з ЄДРПОУ.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, розглянуті та вирішені
згідно чинного законодавства та з дотриманням встановлених термінів.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні діє телефонна «гаряча лінія» начальника Головного
управління за номером телефону: (0362) 26-68-04.