Інформація про стан розгляду звернень
громадян у ІІІ кварталі 2013 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом
Держкомстату України від 28.05.2004р. №
347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у
центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у
Рівненській області повідомляє наступне.
За IІІ квартал 2013 року до органів державної статистики області
надійшло 26 звернень громадян. До
Головного управління – 25, з них, 21 (84,0% від їх кількості) - звернення з
питань соціального захисту, 3 звернення (12,0%) інформаційні запити з різних
галузей економіки (надання інформації про середню зарплату по м.Рівне), 1
звернення (4,0%) - питання отримання інформації з ЄДРПОУ.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні діє телефонна «гаряча лінія» начальника Головного
управління за номером телефону: (0362) 26-68-04.