Інформація про стан розгляду звернень
громадян у ІІ кварталі 2013 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. №
109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування
конституційного права на звернення до органів державної влади та органів
місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату
України від 28.05.2004р. № 347 „Про
затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному
апараті Держкомстату України”, Головне управління
статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За IІ квартал 2013 року до органів державної статистики області
надійшло 35 звернень громадян. До
Головного управління – 34, з них, 24 (70,6% від їх кількості) - звернення з питань
соціального захисту, 6 звернень (17,6%) - питання отримання інформації з
ЄДРПОУ, 4 звернення (11,8%) інформаційні запити з різних галузей економіки
(надання інформації щодо кількісних показників експорту зернових культур та їх
оптовий продаж; про середню врожайність та реалізаційні ціни на ранні овочі;
про середню зарплату по м.Рівне).
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні постійно діє «пряма телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.