Інформація про стан розгляду звернень громадян
у І кварталі 2013 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо
забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до
органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату
України від 28.05.2004р. № 347 „Про
затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному
апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській
області повідомляє наступне.
За I квартал 2013 року до органів державної статистики області
надійшло 31 звернення громадян. До
Головного управління – 26, з них, 11 (42,3% від їх кількості) - звернення з питань
соціального захисту, 10 звернень (38,5%) - питання отримання інформації з
ЄДРПОУ, 3 звернення (11,5%) інформаційні запити з різних галузей економіки
(надання інформації про кількість фізкультурно-спортивних споруд в м.Рівне;
чисельність пенсіонерів в Україні), 2 (7,7%)
– питання отримання інформації про
індекс інфляції та рівень цін.
Повторних та колективних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача
розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному
управлінні відсутні.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні постійно діє «пряма телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.