Інформація про стан розгляду звернень громадян
у І кварталі 2012 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату
України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за
зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне
управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За I квартал 2012 року до органів державної статистики області надійшло 35 звернень
громадян. До Головного управління – 32, з них, 20 (62,5% від їх кількості) -
звернення з питань соціального захисту, 7 (21,9%) - питання отримання
інформації з ЄДРПОУ, 3 (9,4%) - питання отримання інформації про індекс
інфляції та рівень цін, 2 (6,2%) – інформаційні запити з різних галузей
економіки.
Тематика звернень з інших питань така: середньомісячна заробітна плата по Україні
та по м.Рівне.
Повторних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Серед тих, хто звертався у І кварталі 2012 року, 7 громадян (20,0% від
загальної кількості звернень) зазначили свій соціально-професійний стан та
вказали, що вони є пенсіонерами.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
підрозділами Головного управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями
громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.
У Головному управлінні постійно діє «пряма телефонна лінія» для
консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної
статистики.