Інформація про стан розгляду  звернень

громадян у ІІ кварталі 2011 року

 

Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату України від 28.05.2004 р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.

За IІ квартал 2011 року до органів державної статистики області надійшло 34 звернення громадян. До Головного управління – 33, з них, 23 (69,7% від їх кількості) - звернення з питань соціального захисту, 5 (15,2%) - питання отримання інформації з ЄДРПОУ, 4 (12,1%) – інформаційні запити з різних галузей економіки, 1 (3,0%) - питання отримання інформації про індекс інфляції.

Тематика звернень з інших питань така: середньомісячна заробітна плата по Україні та надання інформації для написання дипломної роботи.

Повторних звернень за звітний квартал не зафіксовано.

Серед тих, хто звертався у ІІ кварталі 2011 року, 4 громадян зазначили свій соціально-професійний стан. 2 громадян (6,1% від загальної кількості звернень) указали, що вони є службовцями, по 1 (3,0%) – робітником, студенткою.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими структурними підрозділами управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.

У Головному управлінні постійно діє «пряма лінія» для консультацій громадян із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.