Інформація про стан розгляду звернень
громадян у ІІ кварталі 2011 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008 р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом
Держкомстату України від 28.05.2004 р. № 347 „Про затвердження Інструкції з
діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”,
Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.
За IІ квартал 2011 року до органів державної статистики області надійшло 34
звернення громадян. До Головного управління – 33, з них, 23 (69,7% від їх кількості)
- звернення з питань соціального захисту, 5 (15,2%) - питання отримання
інформації з ЄДРПОУ, 4 (12,1%) – інформаційні запити з різних галузей
економіки, 1 (3,0%) - питання отримання інформації про індекс інфляції.
Тематика звернень з інших питань така: середньомісячна заробітна плата по
Україні та надання інформації для написання дипломної роботи.
Повторних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Серед тих, хто звертався у ІІ кварталі 2011 року, 4 громадян зазначили свій
соціально-професійний стан. 2 громадян (6,1% від загальної кількості звернень)
указали, що вони є службовцями, по 1 (3,0%) – робітником, студенткою.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
структурними підрозділами управління щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні постійно діє «пряма лінія» для консультацій громадян
із питань, що належать до компетенції органів державної статистики.