Інформація про стан розгляду звернень громадян
у І кварталі 2011 року
Керуючись Законом України “Про звернення громадян”,
Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи
щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення
до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом
Держкомстату України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з
діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату
України”, Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє
наступне.
За I квартал 2011 року до органів державної статистики області надійшло 73
звернень громадян. До Головного управління – 66, з них, 35 (53,0% від їх
кількості) – звернення з питань соціального захисту, 12 (18,2%) – інформаційні
запити з різних галузей економіки, 11 (16,7%) – питання отримання інформації
про індекс інфляції, 8 (12,1%) – питання отримання інформації з ЄДРПОУ.
Тематика звернень з інших питань така: середньомісячна заробітна плата по
Україні.
За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення громадян, що становить
1,4% від їх загальної кількості. З урахуванням колективних звернень до
Головного управління звернулося 69 громадян майже з усіх районів області.
Повторних звернень за звітний квартал не зафіксовано.
Серед тих, хто звертався у І кварталі 2011 року, 14 громадян зазначили свій
соціально–професійний стан. 11 громадян (15,1% від загальної кількості
звернень) указали, що вони є інвалідами війни, інвалідами ІІІ групи, ветеранами війни, пенсіонерами, по 1 (1,4%) –
підприємцем, директором та державним службовцем.
Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та
вирішені згідно чинного законодавства.
Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими
структурними підрозділами управління щодо покращання стану роботи зі
зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі
роботи.
У Головному управлінні постійно діє “пряма лінія” по якій громадяни можуть
отримати консультації з питань, що їх цікавлять.