Інформація про стан розгляду звернень громадян

у І кварталі 2011 року

 

Керуючись Законом України “Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, наказом Держкомстату України від 28.05.2004р. № 347 „Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у центральному апараті Держкомстату України”, Головне управління статистики у Рівненській області повідомляє наступне.

За I квартал 2011 року до органів державної статистики області надійшло 73 звернень громадян. До Головного управління – 66, з них, 35 (53,0% від їх кількості) – звернення з питань соціального захисту, 12 (18,2%) – інформаційні запити з різних галузей економіки, 11 (16,7%) – питання отримання інформації про індекс інфляції, 8 (12,1%) – питання отримання інформації з ЄДРПОУ.

Тематика звернень з інших питань така: середньомісячна заробітна плата по Україні.

За звітний період зафіксовано 1 колективне звернення громадян, що становить 1,4% від їх загальної кількості. З урахуванням колективних звернень до Головного управління звернулося 69 громадян майже з усіх районів області.

Повторних звернень за звітний квартал не зафіксовано.

Серед тих, хто звертався у І кварталі 2011 року, 14 громадян зазначили свій соціально–професійний стан. 11 громадян (15,1% від загальної кількості звернень) указали, що вони є інвалідами війни, інвалідами ІІІ групи,  ветеранами війни, пенсіонерами, по 1 (1,4%) – підприємцем, директором та державним службовцем.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян, вчасно розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Протягом звітного кварталу постійно проводилась робота з відокремленими структурними підрозділами управління щодо покращання стану роботи зі зверненнями громадян, надавались консультації з питань, що виникали у процесі роботи.

У Головному управлінні постійно діє “пряма лінія” по якій громадяни можуть отримати консультації з питань, що їх цікавлять.