Повідомлення

про результати проведення анкетного опитування

користувачів статистичної інформації про рівень задоволення інформаційних потреб щодо показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»

 

Метою проведення анкетного опитування користувачів було вивчення ступеня відповідності показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік» потребам та очікуванням користувачів.

Анкетне опитування проводилося шляхом:

надсилання анкети із супровідним листом на електронні адреси користувачів, які залучаються до анкетного опитування;

надання анкети відвідувачам бібліотеки Головного управління статистики, що зверталися з метою отримання статистичної інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»;

розміщення анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилось управлінням поширення інформації та комунікацій із залученням відокремлених підрозділів Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилося у квітні 2019 року. Серед опитаних користувачів 60,2% жінок та 39,8% чоловіків; 68,7% осіб віком від 36 до 60 років, 26,5% – від 18 до 35 років, по 2,4% – відповідно до 18 років та 61 рік і старше; 88,0% опитаних мають вищу освіту, 9,6% – середню спеціальну, 2,4% – вищу з вченим ступенем.

Діяльність опитаних користувачів пов’язана з різними сферами, а саме: 62,7% анкет було отримано від користувачів, що працюють у бізнесі (виробнича діяльність і нефінансові послуги) та фінансовій діяльності (у т.ч. банківській), страхуванні; 24,1% – державній владі/місцевому самоврядуванні; по 4,8% – відповідно громадських організаціях та інших; 2,4% –  науковій діяльності, освіті; 1,2% – в засобах масової інформації.

Результати наданих користувачами відповідей на запропоновані в анкеті запитання розділилися таким чином (у % до загальної кількості опитаних респондентів):

 

Розділ 1. Загальні питання

 

1.1. Статистична інформація, наведена у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік», яку Ви використовуєте у своїй діяльності, є:

          основною – 7,3%;

         важливою складовою – 16,8%;

         додатковою інформацією – 63,9%;

         складно відповісти – 12,0%.

1.2. Як Ви отримуєте необхідну статистичну інформацію?

(допускалось декілька відповідей)

         відповідь на запит – 14,5%;

         електронні засоби (Інтернет, веб-сайт Держстату/територіальних органів Держстату (ТОД) та ін.) – 79,5%;

         засоби масової інформації – 19,3%;

         інше – 4,8%.

 

1.3. Якому формату поширення статистичної інформації Ви надаєте перевагу?

         друковані видання – 25,3%;

         електронні версії (розсилка електронною поштою) – 48,2%;

         веб-сайт – 42,2%;

         інше – 0,0%.

 

1.4. Як часто Ви використовуєте статистичну інформацію наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»?

         постійно – 14,5%;

         періодично – 55,4%;

         майже не використовую – 21,7%;

         складно відповісти – 8,4%.

 

1.5. Як часто Ви користуєтесь веб-сайтом Головного управління статистики у Рівненській області (ГУС) для отримання статистичної інформації?

         постійно – 13,2%;

         періодично – 69,9%;

         майже не користуюсь – 16,9%;

         не користуюсь взагалі – 0,0%.

 

1.6. З якою метою Ви використовуєте інформацію, наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»?

(допускалось декілька відповідей)

         моніторинг виконання загальнодержавних програм розвитку – 27,7%;

         розробка концепцій, програм, законодавчих і нормативно-правових актів, інших документів – 19,3%;

         аналіз і прогнозування соціально-економічного розвитку країни – 54,2%;

         здійснення міжнародних порівнянь – 4,8%;

         наукові дослідження – 3,6%.

 

1.7. Чи використовуєте Ви у своїй роботі інформацію інших установ України, крім ГУС?

         так – 42,2%;

         ні – 57,8%.

Якщо "так", то поясніть, будь ласка, чому?

(допускалось декілька відповідей)

         інформація ГУС є недоступною або відсутньою – 3,6%;

         інформація не має достатнього рівня деталізації – 27,7%;

         складно отримати доступ до статистичної інформації – 3,6%;

         існують проблеми з аналітичними матеріалами, методологічними поясненнями, з тлумаченням показників тощо – 2,4%;

         показники представлені за недостатньо тривалий період – 2,4%;

         терміни та періодичність інформації не відповідають потребам – 60,3%.

 

1.8. Зазначте, будь ласка, які розрізи статистичної інформації Ви використовуєте у своїй роботі:

(допускалось декілька відповідей)

         у розрізі регіонів – 21,7%;

         у розрізі районів і міст областей – 49,4%;

         у розрізі видів економічної діяльності – 54,2%.

 

1.9. Чи є інша статистична інформація, яка Вам потрібна, але Ви не можете отримати зі збірника «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»?

         так 22,9%;

         ні 77,1%.

 

Розділ 2. Основна частина

 

2.1. Будь ласка, надайте оцінку якості статистичної інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік».

         відповідність/релевантність – відмінно оцінили 20,5% користувачів, добре – 63,9%, задовільно – 8,4%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,2%;

         точність/надійність – відмінно оцінили 24,1% користувачів, добре – 57,8%, задовільно – 10,9%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,2%;

         своєчасність та пунктуальність – відмінно оцінили 10,9% користувачів, добре – 55,4%, задовільно – 21,7%, незадовільно – 3,6%, складно відповісти – 8,4%;

         доступність та зрозумілість/ясність – відмінно оцінили 30,1% користувачів, добре – 51,8%, задовільно – 9,7%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 8,4%;

         послідовність/узгодженість та зіставність/порівнянність – відмінно оцінили 16,9% користувачів, добре – 69,9%, задовільно – 6,0%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,2%.

 

2.2. Будь ласка, визначте, які критерії якості є для Вас найбільш важливими (пріоритетними) та надайте кожному критерію числове визначення важливості від 1 (найменш важливий) до 5 (найбільш важливий).

         відповідність/релевантність – «5» – 34,9%, «4» – 15,7%, «3» та «2» – по 21,7%, «1» – 6,0%;

         точність/надійність – «5» – 20,5%, «4» – 21,7%, «3» – 30,1%, «2» – 10,8%, «1» – 16,9%;

         своєчасність та пунктуальність – «5» – 13,2%, «4» – 25,3%, «3» – 19,4%, «2» – 28,9%, «1» – 13,2%;

         доступність та зрозумілість/ясність – «5» та «4» – по 19,3%, «3» – 20,5%, «2» – 25,3%, «1» – 15,6%;

         послідовність/узгодженість та зіставність/порівнянність – «5» – 10,8%, «4» – 18,1%, «3» – 9,6%, «2» – 13,3%, «1» – 48,2%.

 

2.3. Будь ласка, оцініть інформаційну підтримку користувачів.

         контактна інформація, наведена на офіційному веб-сайті та в публікаціях ГУС – відмінно оцінили 37,5% користувачів, добре – 56,5%, задовільно – 3,6%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 2,4%;

         дії фахівців ГУС щодо надання відповіді на Ваші запити (усні, письмові) – відмінно оцінили 56,5% користувачів, добре – 37,5%, задовільно – 2,4%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 3,6%.

 

2.4. Якої, на Вашу думку, загальної оцінки заслуговує інформаційне забезпечення ГУС (якість статистичної інформації та діяльність щодо підтримки користувачів)?

         відмінно – 27,7%;

         добре – 62,7%;

         задовільно – 6,0%;

         незадовільно – 0,0%;

         складно відповісти – 3,6%.

 

2.5. Як, на Вашу думку, змінилося інформаційне забезпечення користувачів порівняно з минулим роком / попереднім зверненням до ГУС?

         покращилось – 56,7%;

         не змінилось – 32,5%;

         погіршилось – 0,0%;

         складно відповісти – 10,8%.