Повідомлення
про результати проведення анкетного опитування
користувачів статистичної інформації про рівень задоволення інформаційних
потреб щодо показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської
області за 2017 рік»
Метою
проведення анкетного опитування користувачів було вивчення ступеня відповідності
показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за
2017 рік» потребам та очікуванням користувачів.
Анкетне
опитування проводилося шляхом:
– надсилання анкети із супровідним листом на електронні адреси користувачів, які залучаються
до анкетного опитування;
– надання анкети відвідувачам бібліотеки
Головного управління статистики, що зверталися з метою отримання статистичної
інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за
2017 рік»;
– розміщення анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.
Анкетне опитування проводилось
управлінням поширення інформації та комунікацій із залученням відокремлених
підрозділів Головного управління статистики.
Анкетне опитування проводилося у квітні
2019 року. Серед опитаних користувачів 60,2% жінок та 39,8% чоловіків; 68,7%
осіб віком від 36 до 60 років, 26,5% – від 18 до 35 років, по 2,4% – відповідно
до 18 років та 61 рік і старше; 88,0% опитаних мають вищу освіту, 9,6% –
середню спеціальну, 2,4% – вищу з вченим ступенем.
Діяльність опитаних користувачів
пов’язана з різними сферами, а саме: 62,7% анкет було отримано від
користувачів, що працюють у бізнесі (виробнича діяльність і нефінансові
послуги) та фінансовій діяльності (у т.ч. банківській), страхуванні; 24,1% –
державній владі/місцевому самоврядуванні; по 4,8% – відповідно громадських
організаціях та інших; 2,4% – науковій
діяльності, освіті; 1,2% – в засобах масової інформації.
Результати
наданих користувачами відповідей на запропоновані в анкеті запитання
розділилися таким чином (у % до загальної кількості опитаних респондентів):
Розділ 1. Загальні питання
1.1. Статистична інформація, наведена у збірнику «Статистичний щорічник
Рівненської області за 2017 рік», яку Ви використовуєте у своїй діяльності, є:
–
основною – 7,3%;
–
важливою
складовою – 16,8%;
–
додатковою інформацією – 63,9%;
–
складно відповісти – 12,0%.
1.2. Як Ви отримуєте
необхідну статистичну інформацію?
(допускалось декілька відповідей)
–
відповідь
на запит – 14,5%;
–
електронні засоби (Інтернет,
веб-сайт Держстату/територіальних органів Держстату (ТОД) та ін.) – 79,5%;
–
засоби масової інформації – 19,3%;
–
інше – 4,8%.
1.3. Якому формату
поширення статистичної інформації Ви надаєте перевагу?
–
друковані
видання – 25,3%;
–
електронні версії (розсилка
електронною поштою) – 48,2%;
–
веб-сайт – 42,2%;
–
інше – 0,0%.
1.4. Як часто Ви
використовуєте статистичну інформацію наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської
області за 2017 рік»?
–
постійно – 14,5%;
–
періодично
– 55,4%;
–
майже не
використовую – 21,7%;
–
складно
відповісти – 8,4%.
1.5. Як часто Ви користуєтесь веб-сайтом Головного
управління статистики у Рівненській області (ГУС) для отримання статистичної
інформації?
–
постійно – 13,2%;
–
періодично – 69,9%;
–
майже не
користуюсь – 16,9%;
–
не користуюсь взагалі – 0,0%.
1.6. З
якою метою Ви використовуєте інформацію, наведену у збірнику
«Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»?
(допускалось декілька відповідей)
–
моніторинг
виконання загальнодержавних програм розвитку – 27,7%;
–
розробка концепцій, програм, законодавчих і нормативно-правових актів,
інших документів – 19,3%;
–
аналіз і прогнозування
соціально-економічного розвитку країни – 54,2%;
–
здійснення
міжнародних порівнянь – 4,8%;
–
наукові
дослідження – 3,6%.
1.7. Чи використовуєте Ви у своїй роботі інформацію інших
установ України, крім ГУС?
–
так – 42,2%;
–
ні – 57,8%.
Якщо
"так", то поясніть, будь ласка, чому?
(допускалось
декілька відповідей)
–
інформація
ГУС є недоступною або відсутньою – 3,6%;
–
інформація
не має достатнього рівня деталізації – 27,7%;
–
складно
отримати доступ до статистичної інформації – 3,6%;
–
існують
проблеми з аналітичними матеріалами, методологічними поясненнями,
з тлумаченням показників тощо – 2,4%;
–
показники
представлені за недостатньо тривалий період – 2,4%;
–
терміни
та періодичність інформації не відповідають потребам – 60,3%.
1.8. Зазначте,
будь ласка, які розрізи статистичної інформації Ви використовуєте у своїй
роботі:
(допускалось декілька відповідей)
–
у розрізі регіонів – 21,7%;
–
у розрізі районів і міст
областей – 49,4%;
–
у
розрізі видів економічної діяльності – 54,2%.
1.9. Чи є інша
статистична інформація, яка Вам потрібна, але Ви не можете отримати зі збірника
«Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік»?
–
так – 22,9%;
–
ні – 77,1%.
Розділ 2. Основна частина
2.1.
Будь ласка, надайте оцінку якості статистичної інформації, наведеної у збірнику
«Статистичний щорічник Рівненської області за 2017 рік».
–
відповідність/релевантність –
відмінно оцінили 20,5% користувачів, добре – 63,9%, задовільно – 8,4%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,2%;
–
точність/надійність – відмінно
оцінили 24,1% користувачів, добре – 57,8%, задовільно – 10,9%, незадовільно –
0,0%, складно відповісти – 7,2%;
–
своєчасність та пунктуальність –
відмінно оцінили 10,9% користувачів, добре – 55,4%, задовільно – 21,7%,
незадовільно – 3,6%, складно відповісти – 8,4%;
–
доступність та
зрозумілість/ясність – відмінно оцінили 30,1% користувачів, добре – 51,8%,
задовільно – 9,7%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 8,4%;
–
послідовність/узгодженість та
зіставність/порівнянність – відмінно оцінили 16,9% користувачів, добре – 69,9%,
задовільно – 6,0%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,2%.
2.2.
Будь ласка, визначте, які критерії якості є для Вас найбільш важливими
(пріоритетними) та надайте кожному критерію числове визначення важливості
від 1 (найменш важливий) до 5 (найбільш важливий).
–
відповідність/релевантність –
«5» – 34,9%, «4» – 15,7%, «3» та «2» – по 21,7%, «1» – 6,0%;
–
точність/надійність – «5» – 20,5%,
«4» – 21,7%, «3» – 30,1%, «2» – 10,8%, «1» – 16,9%;
–
своєчасність та пунктуальність –
«5» – 13,2%, «4» – 25,3%, «3» – 19,4%, «2» – 28,9%, «1» – 13,2%;
–
доступність та
зрозумілість/ясність – «5» та «4» – по 19,3%, «3» – 20,5%, «2» – 25,3%, «1» – 15,6%;
–
послідовність/узгодженість та
зіставність/порівнянність – «5» – 10,8%, «4» – 18,1%, «3» – 9,6%, «2» – 13,3%,
«1» – 48,2%.
2.3.
Будь ласка, оцініть інформаційну підтримку користувачів.
–
контактна
інформація, наведена на офіційному веб-сайті та в публікаціях ГУС – відмінно оцінили 37,5% користувачів, добре – 56,5%, задовільно – 3,6%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 2,4%;
–
дії
фахівців ГУС щодо надання відповіді на Ваші запити (усні, письмові) – відмінно оцінили 56,5% користувачів, добре – 37,5%, задовільно – 2,4%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 3,6%.
2.4.
Якої, на Вашу думку, загальної оцінки заслуговує інформаційне забезпечення ГУС (якість статистичної інформації та діяльність
щодо підтримки користувачів)?
–
відмінно – 27,7%;
–
добре – 62,7%;
–
задовільно – 6,0%;
–
незадовільно – 0,0%;
–
складно відповісти – 3,6%.
2.5. Як,
на Вашу думку, змінилося інформаційне забезпечення користувачів порівняно з
минулим роком / попереднім зверненням до ГУС?
–
покращилось – 56,7%;
–
не
змінилось – 32,5%;
–
погіршилось – 0,0%;
–
складно відповісти – 10,8%.