Повідомлення
про результати проведення анкетного опитування
користувачів статистичної інформації про рівень
задоволення інформаційних потреб щодо показників, наведених у збірнику
«Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»
Метою проведення анкетного опитування користувачів було вивчення ступеня
відповідності показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник
Рівненської області за 2016 рік» потребам та очікуванням користувачів.
Анкетне опитування проводилося шляхом:
– надсилання анкети із супровідним листом на електронні адреси користувачів, які
залучаються до анкетного опитування;
– надання анкети відвідувачам бібліотеки
Головного управління статистики, що зверталися з метою отримання статистичної
інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за
2016 рік»;
– розміщення
анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.
Анкетне опитування проводилось управлінням поширення
інформації та комунікацій із залученням відокремлених підрозділів Головного управління
статистики.
Анкетне опитування проводилося у
квітні 2018 року. Серед опитаних користувачів 58,7% чоловіків та 41,3% жінок;
47,6% осіб віком від 36 до 60 років; 39,7% – від 18 до 35 років, 9,5% – до 18
років, 3,2% – 61 рік і старше; 74,6% опитаних мають вищу освіту, 20,6% –
середню спеціальну, 3,2% –вищу з вченим ступенем, 1,6% – загальну середню.
Діяльність опитаних користувачів
пов’язана з різними сферами, а саме: 57,1% анкет було отримано від
користувачів, що працюють у бізнесі (виробнича діяльність і нефінансові
послуги) та фінансовій діяльності (у т.ч. банківській), страхуванні; 36,5% –
державній владі/місцевому самоврядуванні; 4,8% – науковій діяльності, освіті; 1,6% –
громадських організаціях.
Результати наданих користувачами відповідей на запропоновані в анкеті
запитання розділилися таким чином (у % до загальної кількості опитаних
респондентів):
Розділ 1. Загальні
питання
1.1. Статистична інформація, наведена у збірнику «Статистичний щорічник
Рівненської області за 2016 рік», яку Ви використовуєте у своїй діяльності, є:
–
основною – 14,3%;
–
важливою
складовою – 23,8%;
–
додатковою інформацією – 55,6%;
–
складно відповісти – 6,3%.
1.2.
Як Ви отримуєте необхідну статистичну інформацію?
(допускалось декілька
відповідей)
–
відповідь на
запит – 30,2%;
–
електронні засоби (Інтернет,
веб-сайт Держстату/територіальних органів Держстату (ТОД) та ін.) – 76,2%;
–
засоби
масової інформації – 22,2%;
–
інше – 0,0%.
1.3.
Якому формату поширення статистичної інформації Ви надаєте перевагу?
–
друковані
видання – 38,1%;
–
електронні версії (розсилка
електронною поштою) – 22,2%;
–
веб-сайт – 39,7%;
–
інше – 0,0%.
1.4. Як часто Ви
використовуєте статистичну інформацію наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»?
–
постійно – 14,3%;
–
періодично –
54,0%;
–
майже не
використовую – 25,4%;
–
складно
відповісти – 6,3%.
1.5. Як часто Ви
користуєтесь веб-сайтом Головного управління статистики у Рівненській області
(ГУС) для отримання статистичної інформації?
–
постійно – 15,9%;
–
періодично – 60,3%;
–
майже не
користуюсь – 20,6%;
–
не користуюсь взагалі – 3,2%.
1.6. З якою метою Ви
використовуєте інформацію, наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»?
(допускалось
декілька відповідей)
–
моніторинг
виконання загальнодержавних програм розвитку – 25,4%;
–
розробка
концепцій, програм, законодавчих і нормативно-правових актів, інших документів
– 27,0%;
–
аналіз і прогнозування
соціально-економічного розвитку країни – 46,0%;
–
здійснення
міжнародних порівнянь – 4,8%;
–
наукові
дослідження – 3,2%.
1.7. Чи використовуєте Ви у
своїй роботі інформацію інших установ України, крім ГУС?
–
так – 49,2%;
–
ні – 50,8%.
Якщо "так", то поясніть, будь ласка,
чому?
(допускалось декілька відповідей)
–
інформація
ГУС є недоступною або відсутньою – 3,2%;
–
інформація
не має достатнього рівня деталізації – 32,3%;
–
складно
отримати доступ до статистичної інформації – 3,2%;
–
існують
проблеми з аналітичними матеріалами, методологічними поясненнями, з
тлумаченням показників тощо – 12,9%;
–
показники
представлені за недостатньо тривалий період – 3,2%;
–
терміни
та періодичність інформації не відповідають потребам – 45,2%.
1.8. Зазначте, будь ласка, які розрізи статистичної інформації
Ви використовуєте у своїй роботі:
(допускалось
декілька відповідей)
–
у розрізі регіонів – 11,1%;
–
у розрізі районів і міст областей –
55,6%;
–
у розрізі
видів економічної діяльності – 61,9%.
1.9. Чи є інша
статистична інформація, яка Вам потрібна, але Ви не можете отримати зі збірника
«Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»?
–
так – 33,3%;
–
ні – 66,7%.
Розділ 2. Основна
частина
2.1. Будь ласка, надайте оцінку якості
статистичної інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік».
–
відповідність/релевантність –
відмінно оцінили 17,5% користувачів, добре – 63,5%, задовільно – 11,1%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,9%;
–
точність/надійність – відмінно
оцінили 19,1% користувачів, добре – 63,5%, задовільно – 9,5%, незадовільно –
0,0%, складно відповісти – 7,9%;
–
своєчасність та пунктуальність –
відмінно оцінили 22,2% користувачів, добре – 46,1%, задовільно – 22,2%,
незадовільно – 1,6%, складно відповісти – 7,9%;
–
доступність та зрозумілість/ясність
– відмінно оцінили 27,0% користувачів, добре – 54,0%, задовільно – 15,9%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 3,1%;
–
послідовність/узгодженість та
зіставність/порівнянність – відмінно оцінили 27,0% користувачів, добре – 69,8%,
задовільно – 1,6%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 1,6%.
2.2. Будь ласка, визначте, які критерії якості є
для Вас найбільш важливими (пріоритетними) та надайте кожному критерію числове визначення важливості від
1 (найменш важливий) до 5 (найбільш важливий).
–
відповідність/релевантність – «5» –
23,8%, «4» – 17,5%, «3» – 17,5%, «2» – 20,6%, «1» – 20,6%;
–
точність/надійність – «5» – 33,3%,
«4» – 34,9%, «3» – 17,5%, «2» – 12,7%, «1» – 1,6%;
–
своєчасність та пунктуальність –
«5» – 15,9%, «4» – 22,2%, «3» – 36,5%, «2» – 17,5%, «1» – 7,9%;
–
доступність та зрозумілість/ясність
– «5» – 19,1%, «4» – 20,6%, «3» – 20,6%, «2» – 28,6%, «1» – 11,1%;
–
послідовність/узгодженість та
зіставність/порівнянність – «5» – 9,5%, «4» – 4,8%, «3» – 6,4%, «2» – 20,6%,
«1» – 58,7%.
2.3. Будь ласка, оцініть інформаційну підтримку
користувачів.
–
контактна
інформація, наведена на офіційному веб-сайті та в публікаціях ГУС – відмінно оцінили 33,3% користувачів, добре – 58,7%, задовільно – 4,8%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 3,2%;
–
дії
фахівців ГУС щодо надання відповіді на Ваші запити (усні, письмові) – відмінно оцінили 57,1% користувачів, добре – 38,1%, задовільно – 3,2%,
незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 1,6%.
2.4. Якої, на Вашу думку, загальної оцінки
заслуговує інформаційне забезпечення ГУС
(якість статистичної інформації та діяльність щодо підтримки користувачів)?
–
відмінно – 23,8%;
–
добре – 65,1%;
–
задовільно – 7,9%;
–
незадовільно – 0,0%;
–
складно відповісти – 3,2%.
2.5. Як, на Вашу думку, змінилося інформаційне
забезпечення користувачів порівняно з минулим роком / попереднім зверненням до
ГУС?
–
покращилось – 39,7%;
–
не змінилось – 46,0%;
–
погіршилось – 0,0%;
–
складно відповісти – 14,3%.