Довідка про результати проведення анкетного опитування
респондентів зі статистики нефінансових послуг
Метою проведення анкетного опитування було вивчення звітного навантаження на респондента
та витрат часу на заповнення одного звіту за ф.№1-послуги (місячна),
методологічних підходів щодо наповнення показників у статистичній формі, якості
статистичного інструментарію, з метою з’ясування задоволеності респондентів
організацією збору форми державного статистичного спостереження та визначення
шляхів покращення партнерських взаємовідносин.
Анкетне опитування проводилось методом:
-
надсилання анкети
із супровідним листом засобами електронного зв’язку на адреси респондентів, які
звітуються за даною формою державного статистичного спостереження;
-
надання анкети
респонденту під час подання статистичної звітності;
-
розміщення анкети
на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.
Анкетне опитування проводилось відділом
статистики нефінансових послуг з 1 по 31 жовтня 2013 року із залученням
відокремлених структурних підрозділів Головного управління статистики.
Від респондентів державного
статистичного спостереження
отримано 150 анкет, з них 20 анкет (13,3%) отримано засобами електронного зв’язку.
Більше половини опитаних (56,7%)
респондентів відповіло, що зручніше подавати звітність зі статистики
нефінансових послуг до Головного управління статистики безпосередньо у відділ,
третина – системою електронної звітності, 6,0% – за принципом «єдиного вікна»,
4,7% – засобами поштового зв’язку. Є ряд чинників, які стримують перехід
підприємств на подання статистичної звітності в електронному вигляді, а саме:
немає відповідного програмного забезпечення – 51,4%, зручніше нарочно у Головне
управління статистики – 25,7%, відсутність Інтернет-мережі – 22,9%. Майже
половина респондентів не розглядає можливості у найближчий час розпочати
надання електронної звітності до органів статистики, третина – ще не
визначились, п’ята частина – в
найближчий час можуть розпочати звітуватися в електронному вигляді. В
середньому для заповнення державного статистичного спостереження за
ф.№1-послуги (місячна) потрібно 1 год. 45 хв. Майже всі (94,7%) респонденти
задоволені інструментарієм зі статистики нефінансових послуг і вважають його
доступно викладеним для того, щоб якісно заповнити статистичну звітність.
Окремі респонденти пропонують подавати звітність щоквартально. Більшість
респондентів (64,0%) не потребують кваліфікованої допомоги працівників відділу
при заповненні ф.№1-послуги (місячна) і не бажають брати участь у нарадах
(70,0%). Разом з тим 30,0% готові взяти участь у нарадах, проте незначна
кількість респондентів лише при зміні заповнення статистичної звітності, а
також з таких питань із сфер послуг:
–
видавничої діяльності;
–
діяльності з
надання інших інформаційних послуг;
–
діяльності
туристичних агентств і туристичних операторів;
–
діяльності готелів
і подібних засобів тимчасового
проживання;
–
рекламної
діяльності;
–
надання
транспортних послуг.
Результати наданих респондентами відповідей
на запропоновані в анкеті запитання щодо опитування зі статистики ринкових
нефінансових послуг розподілились таким чином (у % до загальної кількості
опитаних користувачів):
Будь
ласка, зазначте кількість працівників Вашого підприємства:
ü
від 0 до 10
осіб – 66,0%;
ü
від 11 до 50
осіб – 29,3%;
ü
від 51 до 250
осіб – 4,7%.
З якого джерела Ви отримуєте інформацію про участь у державних
статистичних спостереженнях?
ü
на веб-сайті
Головного управління статистики – 22,7%;
ü
листи Головного
управління статистики про участь у держстатспостереженнях – 28,7% ;
ü
телефоном –
52,0%;
ü
інше – 5,3% .
Хто
із працівників Вашого підприємства частіше подає форми статистичної звітності?
ü
керівник –
14,0%;
ü
головний
бухгалтер – 52,0%;
ü
виконавець –
32,0%;
ü
кур’єр – 2,7%;
ü
інше – 0,7%.
Як
Ви вважаєте принцип «єдиного вікна» спрощує подання статистичної звітності до
Головного управління статистики?
ü
так – 31,4%;
ü
ні – 7,3%;
ü
важко
відповісти – 39,3%;
ü
не знайомий(а)
з таким форматом подання звітності – 22,0%.
Який
рівень звітного навантаження зі статистики ринкових нефінансових послуг на
підприємство, що Ви представляєте?
ü
низький – 30,0%;
ü
середній – 64,0%;
ü
високий – 6,0%.
Чи задовольняє Вас
якість, повнота та доступність інструктивних матеріалів (інструкції, роз’яснення)
щодо складання державного статистичного
спостереження зі статистики ринкових
нефінансових послуг за ф.№ 1-послуги (місячна)?
ü
так – 94,7%;
ü
ні – 5,3%.
Чи необхідна Вам кваліфікована допомога працівників
відділу при заповненні державного статистичного
спостереження зі статистики ринкових
нефінансових послуг за ф.№ 1-послуги (місячна)?
ü
так – 64,0%;
ü
ні – 36,0%.
Чи звертались Ви до працівників відділу щодо надання консультацій при
заповненні державного статистичного
спостереження зі статистики ринкових
нефінансових послуг за ф.№ 1-послуги (місячна)?
ü
так – 70,0%;
ü
ні – 30,0%.
Як Ви оцінюєте співробітництво з працівниками відділу
нефінансових послуг?
ü
приязне – 45,3%;
ü
кваліфікована
допомога – 63,3%
ü
інше – 0,7%.
Проведене анкетне опитування показало, що серед респондентів слід і надалі
продовжувати роз’яснювальну роботу щодо можливості отримання статистичної
інформації, зокрема засобами електронного зв’язку.
Щиро дякуємо всім
респондентам, що взяли участь в анкетному опитуванні.