Інформація щодо стану організації роботи зі зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення, за 2019 рік

 

Керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Головному управлінні статистики, а також рекомендаціями Державної служби статистики України, Головне управління статистики у Рівненській області протягом 2019 року проводило відповідну роботу щодо неухильного забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення, особистий прийом та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 2019 рік до органів державної статистики області надійшло 78 звернень громадян.

За характером питань, що порушували громадяни у звітному періоді, переважали питання соціального захисту – 46 звернень (59% від їх кількості), кадрові питання – 26 звернень (33,3%), надання статистичної інформації – 6 звернень (7,7%). Повторних та колективних звернень в Головне управління за 2019 рік не надходило.

Порушення строків, установлених законодавством, безпідставна передача розгляду звернень іншим органам влади, установам чи організаціям у Головному управлінні статистики відсутні.

Заходи, передбачені планом роботи зі зверненнями громадян на 2019 рік, виконані в повному обсязі. Вже розроблено окремий план роботи зі зверненнями громадян на 2020 рік.

Підсумки роботи із зверненнями громадян щороку розглядаються на засіданні колегії Головного управління статистики.

У відділах статистики у Дубровицькому, Володимирецькому, Корецькому та Сарненському районах були проведені комплексні експертні оцінки результатів роботи, в ході яких надано практичну та методологічну допомогу щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 2019 року звернень від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни не надходило. Розгляд звернень зазначених категорій громадян здійснювався першочергово начальником Головного управління статистики та керівниками відокремлених підрозділів.

Усі питання, що були порушені у зверненнях громадян розглянуті та вирішені згідно чинного законодавства.

Для більш повного задоволення громадян статистичною інформацією в приміщенні Головного управління працює бібліотека, де можна переглянути офіційні видання Держстату та статистичні видання Головного управління статистики.

У Головному управлінні постійно діє «гаряча телефонна лінія», по якій громадяни можуть отримати консультації з питань, що їх цікавлять.