Повідомлення

про результати проведення анкетного опитування

користувачів статистичної інформації про рівень задоволення інформаційних потреб щодо показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»

 

Метою проведення анкетного опитування користувачів було вивчення ступеня відповідності показників, наведених у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік» потребам та очікуванням користувачів.

Анкетне опитування проводилося шляхом:

надсилання анкети із супровідним листом на електронні адреси користувачів, які залучаються до анкетного опитування;

надання анкети відвідувачам бібліотеки Головного управління статистики, що зверталися з метою отримання статистичної інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»;

розміщення анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилось управлінням поширення інформації та комунікацій із залученням відокремлених підрозділів Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилося у квітні 2018 року. Серед опитаних користувачів 58,7% чоловіків та 41,3% жінок; 47,6% осіб віком від 36 до 60 років; 39,7% – від 18 до 35 років, 9,5% – до 18 років, 3,2% ­– 61 рік і старше; 74,6% опитаних мають вищу освіту, 20,6% – середню спеціальну, 3,2% –вищу з вченим ступенем, 1,6% – загальну середню.

Діяльність опитаних користувачів пов’язана з різними сферами, а саме: 57,1% анкет було отримано від користувачів, що працюють у бізнесі (виробнича діяльність і нефінансові послуги) та фінансовій діяльності (у т.ч. банківській), страхуванні; 36,5% – державній владі/місцевому самоврядуванні; 4,8% –  науковій діяльності, освіті; 1,6% – громадських організаціях.

Результати наданих користувачами відповідей на запропоновані в анкеті запитання розділилися таким чином (у % до загальної кількості опитаних респондентів):

 

Розділ 1. Загальні питання

 

1.1. Статистична інформація, наведена у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік», яку Ви використовуєте у своїй діяльності, є:

          основною – 14,3%;

         важливою складовою – 23,8%;

         додатковою інформацією – 55,6%;

         складно відповісти – 6,3%.

1.2. Як Ви отримуєте необхідну статистичну інформацію?

(допускалось декілька відповідей)

         відповідь на запит – 30,2%;

         електронні засоби (Інтернет, веб-сайт Держстату/територіальних органів Держстату (ТОД) та ін.) – 76,2%;

         засоби масової інформації – 22,2%;

         інше – 0,0%.

 

1.3. Якому формату поширення статистичної інформації Ви надаєте перевагу?

         друковані видання – 38,1%;

         електронні версії (розсилка електронною поштою) – 22,2%;

         веб-сайт – 39,7%;

         інше – 0,0%.

 

1.4. Як часто Ви використовуєте статистичну інформацію наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»?

         постійно – 14,3%;

         періодично – 54,0%;

         майже не використовую – 25,4%;

         складно відповісти – 6,3%.

 

1.5. Як часто Ви користуєтесь веб-сайтом Головного управління статистики у Рівненській області (ГУС) для отримання статистичної інформації?

         постійно – 15,9%;

         періодично – 60,3%;

         майже не користуюсь – 20,6%;

         не користуюсь взагалі – 3,2%.

 

1.6. З якою метою Ви використовуєте інформацію, наведену у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»?

(допускалось декілька відповідей)

         моніторинг виконання загальнодержавних програм розвитку – 25,4%;

         розробка концепцій, програм, законодавчих і нормативно-правових актів, інших документів – 27,0%;

         аналіз і прогнозування соціально-економічного розвитку країни – 46,0%;

         здійснення міжнародних порівнянь – 4,8%;

         наукові дослідження – 3,2%.

 

1.7. Чи використовуєте Ви у своїй роботі інформацію інших установ України, крім ГУС?

         так – 49,2%;

         ні – 50,8%.

Якщо "так", то поясніть, будь ласка, чому?

(допускалось декілька відповідей)

         інформація ГУС є недоступною або відсутньою – 3,2%;

         інформація не має достатнього рівня деталізації – 32,3%;

         складно отримати доступ до статистичної інформації – 3,2%;

         існують проблеми з аналітичними матеріалами, методологічними поясненнями, з тлумаченням показників тощо – 12,9%;

         показники представлені за недостатньо тривалий період – 3,2%;

         терміни та періодичність інформації не відповідають потребам – 45,2%.

 

1.8. Зазначте, будь ласка, які розрізи статистичної інформації Ви використовуєте у своїй роботі:

(допускалось декілька відповідей)

         у розрізі регіонів – 11,1%;

         у розрізі районів і міст областей – 55,6%;

         у розрізі видів економічної діяльності – 61,9%.

 

1.9. Чи є інша статистична інформація, яка Вам потрібна, але Ви не можете отримати зі збірника «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік»?

         так 33,3%;

         ні 66,7%.

 

Розділ 2. Основна частина

 

2.1. Будь ласка, надайте оцінку якості статистичної інформації, наведеної у збірнику «Статистичний щорічник Рівненської області за 2016 рік».

         відповідність/релевантність – відмінно оцінили 17,5% користувачів, добре – 63,5%, задовільно – 11,1%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,9%;

         точність/надійність – відмінно оцінили 19,1% користувачів, добре – 63,5%, задовільно – 9,5%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 7,9%;

         своєчасність та пунктуальність – відмінно оцінили 22,2% користувачів, добре – 46,1%, задовільно – 22,2%, незадовільно – 1,6%, складно відповісти – 7,9%;

         доступність та зрозумілість/ясність – відмінно оцінили 27,0% користувачів, добре – 54,0%, задовільно – 15,9%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 3,1%;

         послідовність/узгодженість та зіставність/порівнянність – відмінно оцінили 27,0% користувачів, добре – 69,8%, задовільно – 1,6%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 1,6%.

 

2.2. Будь ласка, визначте, які критерії якості є для Вас найбільш важливими (пріоритетними) та надайте кожному критерію числове визначення важливості від 1 (найменш важливий) до 5 (найбільш важливий).

         відповідність/релевантність – «5» – 23,8%, «4» – 17,5%, «3» – 17,5%, «2» – 20,6%, «1» – 20,6%;

         точність/надійність – «5» – 33,3%, «4» – 34,9%, «3» – 17,5%, «2» – 12,7%, «1» – 1,6%;

         своєчасність та пунктуальність – «5» – 15,9%, «4» – 22,2%, «3» – 36,5%, «2» – 17,5%, «1» – 7,9%;

         доступність та зрозумілість/ясність – «5» – 19,1%, «4» – 20,6%, «3» – 20,6%, «2» – 28,6%, «1» – 11,1%;

         послідовність/узгодженість та зіставність/порівнянність – «5» – 9,5%, «4» – 4,8%, «3» – 6,4%, «2» – 20,6%, «1» – 58,7%.

 

2.3. Будь ласка, оцініть інформаційну підтримку користувачів.

         контактна інформація, наведена на офіційному веб-сайті та в публікаціях ГУС – відмінно оцінили 33,3% користувачів, добре – 58,7%, задовільно – 4,8%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 3,2%;

         дії фахівців ГУС щодо надання відповіді на Ваші запити (усні, письмові) – відмінно оцінили 57,1% користувачів, добре – 38,1%, задовільно – 3,2%, незадовільно – 0,0%, складно відповісти – 1,6%.

 

2.4. Якої, на Вашу думку, загальної оцінки заслуговує інформаційне забезпечення ГУС (якість статистичної інформації та діяльність щодо підтримки користувачів)?

         відмінно – 23,8%;

         добре – 65,1%;

         задовільно – 7,9%;

         незадовільно – 0,0%;

         складно відповісти – 3,2%.

 

2.5. Як, на Вашу думку, змінилося інформаційне забезпечення користувачів порівняно з минулим роком / попереднім зверненням до ГУС?

         покращилось – 39,7%;

         не змінилось – 46,0%;

         погіршилось – 0,0%;

         складно відповісти – 14,3%.