Повідомлення

про результати проведення анкетного опитування користувачів статистичної інформації щодо вивчення ступеня відповідності їх потребам та очікуванням інформації зі статистики нефінансових послуг

 

Метою проведення анкетного опитування було вивчення ступеня відповідності потребам та очікуванням користувачів інформації за підсумками обстеження підприємств зі статистики нефінансових послуг та визначення оцінки якості статистичної інформації.

Анкетне опитування проводилось шляхом:

          - надсилання анкети із супровідним листом засобами електронного зв’язку на електронні адреси користувачів;

          - надання анкети відвідувачам, що звернулись безпосередньо до відповідального виконавця з метою отримання статистичної інформації;

          - розміщення анкети на офіційному веб-сайті Головного управління статистики.

Анкетне опитування проводилось відділом статистики нефінансових послуг з 01 по 30 вересня 2014 року із залученням відокремлених структурних підрозділів Головного управління статистики.

Від користувачів статистичної інформації, робота яких пов’язана з різними сферами діяльності  отримано 107 анкет, з яких 11 (10,3%) надійшло засобами електронного зв’язку.

Дані щодо складу користувачів статистичної інформації, які виявили бажання взяти участь в проведенні анкетного опитування, за відповідними ознаками наведені нижче:

ü        за статтю: чоловіки – 22,4%, жінки – 77,6%;

ü        за віком: 18-29 років – 17,7%, 30-54 років – 66,4%, старші 55 років – 15,9%;

ü        за освітою: загальна середня – 1,9%, середня спеціальна – 15,9%, вища – 82,2%;

ü        за сферою діяльності: бізнес (виробнича сфера та сфера послуг) – 55,1%, органи виконавчої влади – 21,5%, наука та освіта – 6,6%, громадські організації – 3,7%, засоби масової інформації – 2,8%, інші – 10,3%. Серед користувачів, які обрали інші сфери діяльності, були зазначені заклади охорони здоров’я, музеї та природоохоронні заклади.

Із загальної кількості опитаних 20 респондентів (18,7%) не використовують у своїй професійній діяльності статистичну інформацію.

Результати наданих користувачами відповідей на запропоновані в анкеті запитання щодо вивчення ступеня відповідності їх потребам та очікуванням інформації зі статистики нефінансових послуг розділилися наступним чином:

 

1. Чи використовуєте Ви в своїй професійній діяльності статистичну інформацію?

ü       часто – 17,8%

ü       в окремих випадках – 43,9%

ü       дуже рідко – 19,6%

ü       не використовую – 18,7%

 

2. Вкажіть, будь ласка, яким чином Ви отримуєте необхідну інформацію?

(Допускається декілька варіантів відповідей)

ü       друковані видання (збірники, доповіді, бюлетені) – 50,6%

ü       компакт-диски та інші електронні носії – 6,9%

ü       веб-сайт Головного управління статистики у Рівненській області – 44,8%

ü       через засоби масової інформації – 37,9%

 


3. Як часто Ви використовуєте Веб-сайт Головного управління статистики у Рівненській області для отримання статистичної інформації?

ü       часто – 6,9%

ü       періодично – 70,1%

ü       не використовую – 23,0%

 

4. Чи використовуєте Ви в своїй діяльності інформацію зі статистики нефінансових послуг?

ü       так – 62,1%

ü       ні – 37,9%

 

5. Статистична інформація зі статистики нефінансових послуг, яку Ви використовуєте у Вашій діяльності, є:

ü       важливою складовою – 11,1%

ü       додатковою інформацією – 87,0%

ü       складно відповісти – 1,9%

 

6. Прокоментуйте, будь ласка, чи відповідають Вашим потребам терміни поширення статистичної інформації зі статистики нефінансових послуг?

ü       цілком задовольняє – 63,0%

ü       частково задовольняє –29,6%

ü       складно відповісти – 7,4%

 

7. Вкажіть, будь ласка, з якою метою Ви найчастіше використовуєте інформацію зі статистики нефінансових послуг?

(Допускається декілька варіантів відповідей)

ü       вивчення ситуації на ринку послуг в області – 72,2%

ü       розроблення концепцій, стратегій, програм, прогнозів, інших документів – 25,9%

ü       здійснення міжобласних порівнянь  (визначення частки області в Україні) – 9,3%    

ü       моніторинг виконання загальнодержавних та регіональних програм розвитку – 16,7%

ü       інше (зазначте, будь ласка) – 1,9%

ü       складно відповісти – 3,7%

 

8. Якою інформацією зі статистики нефінансових послуг Ви хотіли б володіти, або вже використовували?

(Допускається декілька варіантів відповідей)

ü       обсяг реалізованих послуг у розрізі міст та районів – 68,5%

ü       обсяг реалізованих послуг населенню у розрізі міст та районів – 33,3%

ü       обсяг реалізованих послуг з основного виду діяльності у розрізі міст та районів – 18,5%

ü       обсяг реалізованих послуг за видами економічної діяльності у розрізі міст та  районів – 37,0%

ü       обсяг реалізованих послуг у розрахунку на одну особу у розрізі міст та районів – 16,7%

ü       абсолютний приріст (скорочення) обсягу реалізованих послуг у розрізі міст та районів – 24,1%

 

9. Чи використовували Ви дані статистичного щорічника Рівненської області з питань статистики нефінансових послуг?

ü       так – 70,4%

ü       ні – 29,6%

 

10. Наскільки повною і доступною є інформація зі статистики нефінансових послуг, наведена у статистичному щорічнику?

ü       інформації достатньо для використання в роботі – 86,8%

ü       у цьому виданні висвітлені не всі питання зі статистики нефінансових послуг, в яких була потреба – 13,2%

 

11. Чи використовували Ви дані економічної доповіді «Сфера послуг Рівненщини у 2013 році»?

ü       так – 29,6% 

ü       ні – 70,4%

ü        

12.  Чи вдалося знайти у економічній доповіді «Сфера послуг Рівненщини у 2013 році» інформацію зі статистики нефінансових послуг, яка Вас цікавила?

ü        інформації достатньо для використання в роботі – 87,5%

ü        у цьому виданні висвітлені не всі питання зі статистики нефінансових послуг, в яких була потреба – 12,5%

 

13. Як Ви оцінюєте загальну якість статистичної інформації та діяльність Головного управління статистики щодо підтримки користувачів?

ü        відмінно – 31,3%

ü        добре – 68,7%

 

 

Проведене анкетне опитування показало, що серед користувачів статистичної інформації слід і надалі продовжувати роз’яснювальну роботу щодо можливості отримання статистичної інформації, зокрема засобами електронного зв’язку, на компакт-дисках, флеш-носіях. Одночасно необхідно звертати увагу користувачів статистичної інформації на те, що відділ статистики нефінансових послуг може підготувати необхідний для користувача інформаційно-аналітичний матеріал на замовлення (якщо така інформація розробляється відповідно до плану державних статистичних спостережень і не є конфіденційною).

 

 

 

Щиро дякуємо всім користувачам, що взяли участь в анкетному опитуванні.